I'm back!

Nu börjar jag på nytt!
Det var ett par år sedan jag skrev..
Jag har länge funderat på att börja skriva igen. Dagbok om mina bra och dåliga dagar. Eller en "veckobok" där jag sammanfattar vad som hänt under hela veckan!
 
Det är så mycket som hänt på sistone sedan sist jag skrev något här. Jag tror inte det är något jag behöver eller orkar sammanfatta ordagrant eller ens överhuvudtaget. Eller ja, jag ångrar mig! Vill nog ändå skriva lite om vad som hänt!
 
2016
Jag dejtade en snubbe som hette Mikael Kyrk. Haft funderingar på att flytta till stockholm så jag sökte jobb i Stockholm och till slut hamnade jag med jobb hos ett företag som heter Teleperformance via bemanningsföretag och jobbade för Boxer projektet inom It-Tv supporten med fokus på merförsäljning.
Under den tiden hade jag och Micke redan slutat dejta varandra då båda vara på olika stadie i livet. Bodde hos en bekant/kompis som heter Magnus under tiden som jag sökte nytt, en väldigt fin människa men också väldigt speciellt (blev bra vänner med tiden). 
 
Boxer jobbet varade i en månad då jag kände att jag tjänade förjävligt och arbetsmiljön var som att jobba i en "top secret" mission. Jag fick sedan jobb som timanställd på Sveriges Största telecom butik, Telia! Där trivdes jag som "fisken i badskar" eller vad man nu kallar det! Jag fick bra/lagom betalt då  jag fick jobba hur mycket jag ville. Bra chefer, grymma kollegor allt var bra!.. Fram tills innan jul den året träffade jag Kalle på julfesten som Telia hade annordnat för sina anställda.
Vi hade inte snackat något på två år och den kvällen var just den dagen vi fick chans att prata. Jag var glad och lycklig av att få träffa honom igen och speciellt fått höra hans röst!
 
Den kvällen gick vi ut för att catcha lite. Han började med att be om ursäkt för senast och hur allt blev som det blev mellan oss. Vi pratade och pratade, vet inte riktigt hur det kom till att han plötsligt frågade mig med hans allvarliga vackra ögon och frågade mig och jag fortfarande älskade honom. Jag kunde så klart inte ljuga för honom. Jag kommer alltid att älska honom! Han har betytt sjukt mycket i mitt liv. Och jag saknar att ha honom i mitt liv än idag. Kanske inte på förhålllande sättet men att ha honom i mitt liv hade verkligen inte skadat. Det är som en pusselbit som saknat för mig.
Sedan fick jag veta att han ska börja i samma butik som mig redan efter årsskyftet! Det kom som en chock! Jag visste inte hur jag skulle reagera! Blev vilsen och nästan tappade andan men jag fejkade ur mig glädjen till slut.
Jag mådde verkligen skit sedan den dagen. Jag var ledsen och rädd och arg men ändå en gnutta glädje. Jag grät i dagar till och med gick runt och var tårögd på jobbet.
 
2017
Kalle stannade dock bara i tre månader sedan början på året då Telia gjorde en organisation på projektet hos företagarna som han då jobba med. Även vi skulle få nya chefer i början på Aprill.
Jag är dock glad att jag fick chansen att på något sätt ha honom i min vardag igen och att vi fick ett bra avslut med varandra.
Jag vet att han fortfarande har något för mig och jag för honom. Vi bekräftade detta innan han slutade. Han verkar ju ha det bra med sin nuvarande kille. Och jag vill inget annat än att han ska ha det bra och är lycklig. Dock så saknar jag honom...
 
Träffade sedan en snubbe som jag blev störtkär i till och med visade sig att jag faktiskt älskar honom. Men det blev olyckligt kärlek för min del. Killen heter Mikael Druid, Leif Mikael Druid. Vet inte riktigt vad det är för snubbe! Han är kärleksfull i min närhet men han vill inte ha mig mer än vän. Känslorna lektes och jag blev sårad gång men jag sprang gång på gång tillbaka till honom trotts det onda! jag föll hursomhelst för människan, riktigt ordentligt!
 
Vi bestämde oss för att resa till Bercelona tillsammans under den veckan jag fyllde 25 år. Började typ resan med att jag blev våldtagen natten jag fyllde 25 år av fyra okända snubbar. Han fick ragg och försvann och jag blev väl drogad. Så sen dess har mitt liv vänds upp och ner!
Mina känslor blev allt starkare för mycket då jag befann mig på ett väldigt sårbar situation.
Sedan min 25 års födelsedag var det dunder panikattacker, mardrömmar och skakningar i kroppen. Jag blev både psykisk och fysisk handdikappad under en lång period.
Micke D var den som kunde få mig att känna mig trygg då han befann sig på plats när jag behövde någon efter händelsen. Han var den enda som kunde lugna mina panikattacker på snabbaste sätt som ingen annan kunde. Men eftersom han har lite turbelens och kan vända på sitt humör på tvären har han en tendens att handla situationen på fel och sårbar sätt. Under tiden hade jag Micke Kyrk en riktig vän som fanns där och brydde sig om mig och tog hand som mig på gott och ont när Druid inte kunde.
 
2018
På tal om Micke Druid! Det har gått precis ett år nu sedan lärde känna honom. Jag tänker och saknar honom fortfarande!
Vi har dock ingen kontakt med varandra längre. För utom att stalka på varandra på sociala medier (snarare jag som kollar om han har kollat in min snapstory).
 
I år hann jag snabbt dejta en Kille som Heter Tim Samuelsson, en sjukt fin kille! Vi träffade varandra ute på Klubb Backdoor i början av December och sen bara sådär började vi dejda varandra. Åså bestämde vi att ta en paus.
Under pausen började jag isch dejta världens största DRAMA QUEEN, Alexander Söderbaum (orkar inte ens skriva varför men den människan ligger på  "VILL INTE HA NÅGOT MED HAN ATT GÖRA" Topplista!).
Hursom så började jag och Tim dejta igen men vi båda insåg att brinnande känslor aldrig dök fram så båda bestämde oss för att vara vänner istället. Vilket för min del tycker har fungerat super fint!
 
Blev strax efter av med mitt vikariet på Telia på grund av att jag har varit sjukskriven. Så jag har varit arbetslös nu sedan början på mars. Sen dess har jag tagit det lite lugnt med jobbsökande och ge mig lite tid att samla mig då jag inte riktigt är helt återhämtat mig från det som hänt. Inser att detta kommer ta mer tid med allt läkandet.
 
Hunnit åka till Berlin med Kim och Alexander Mellgren. Jag hade verkligen super roligt! Det var värt alla kronor som spenderades! En resa som jag verkligen behövde göra för att face:a min rädsla från att resa sen våldtäkten hände. Hann med Sightseeing, äta god mat, shopping och festande.
 
På tal om fest,
Det var Naken bastu-klubb/bar, sexgunga, blackroom. Andra utgång var nattklubb med tema där man inte fick ha på något på överkroppen och folk hade sex överallt. Jag och Kim till och med sög på samma snopp den kvällen. Men jag hade inte sex där! Det var så mycket sex och folk som tog på en vilket väckte minnerna från natten jag blev våldtagen och jag höll på att få panikattack. Så jag drog hem till hotellet!
Dock när allt lugnade ner sig efter att jag hade kommit till hotellet drog jag på en nattdejt med en kille som jag hade börjat skriva med på grindr redan början på resan.
Han bodde ca 2 minuter från hotellet. Jag blev bjuden på vin. Vi satte oss i hans säng och pratade i timmar. Han är arkitekt, bisexuell och hade en dotter på typ 5 år. Vi hann med rätt mycket snack innan sexet hände. Efter sexet råkade jag däcka direkt! Vi tog en sen lunch tillsammans i samband med att han skulle köpa påskpresent till sin dotter dagen därpå. Kan ju säga att det var lite stelt då jag var sjukt bakis och Engelskan kanske inte var lika flytande som det var när jag var full hehe.
Sista kvällen hamnde vi på en "normal" gayklubb som tur! Hände väl inget märkvärdig den kvällen förutom en massa shots och redbullvodka och en ordentligt fylla där jag fick av mig byxorna halvväg och däckade samt vaknade i samma position dagen efter då vi ska flyga hem till Sverige.
Det var det jag hade att säga om Berlinresan!
 
Annars lever jag arbetsökande liv och går på mina samtal hos min psykolog Mia.
 
Färdig med den "lilla" sammanfattningen på dessa tre åren!
 
Nu är klockan snart tjugo i tre på natten och känner att jag behöver få lite sömn. Ska iväg på arbetsintervju för ett support-uppdrag för Handelsbanken klockan ett i eftermiddagen.
 
God natt!!
 
Förresten!!,
2017 under våren!! Så om ca en månad har jag haft körkort i ett år!! Bästa investeringen! JIPPI! Jag har KÖRKORT!!
 
 
 
 
 
RSS 2.0