Kalles födelsedag

Idag började min dag med att gå på bland annat jobbintervju hos ett företag som heter "Möteassistenten". Arbetet går ut på att till att börja med ringa ut till kalla kunder och då försöka varva dem till ett gratis informationsmöte gällande fonder? och finans. Jag måste säga att jag kan ingenting om finansvärlden. Ska dit igen imorgon för att testa ringa ut till kunder. Själva arbetet i början intresserar mig inte riktigt. Det som lockade mig va ju grundläggande finansutbildningen som va i två månader som han nämnde. Jag pallar dock inte hålla på ringa till kunder och försöka boka in en massa möten liksom. Känns ju som ett säljjobb och vill på något sätt komma bort från det. Men ger väl en chans å gå på en andra "intervju"!
 
Intervjun på Handelsbanken igår (onsdagen) gick förresten super bra tycker jag! Om jag blir erbjuden jobb där kommer jag nog tacka ja!
 
Som i rubriken.. Kalle fyller ju år idag!
På väg till intervjun imorse passade jag på att slänga iväg en födelsedagshälsning. Fick ett svar tillbaka att han va på väg till Paris med sin kille, Erik. Han verkar iallafall fortfarande ha det bra med sin kille och det är jag glad för skull. Trotts att jag fortfarande saknar honom! Jag lyckas alltid börja prata om honom för folk. Känns som att det blir mer oftare på senaste. Som till exempel när jag var och få mina fransar fixade efter intervjun så började jag babbla om honom för min fransstylist. Så sjukt! Jag antar att jag verkligen saknar människan att det enda som finns kvar av honom är minnerna, dem minnerna från när jag var som mest lycklig när det kommer till kärlek. Fan tänk om jag aldrig kommer att komma över honom någonsin!? Jag vill ju tycka eller tro att jag har kommit över honom men varför ska jag en ljuga för mig själv!? Tur att jag lyckats gå vidare med mitt liv trott det! Det har fucking gått tre år nu!! Sug mitt liv! Den där Karl-Axel...
 
Hursom efter fransarna blev klara åkte jag raka vägen till Nacka för att möta upp Foki och Bill och deras dotter Zelda som är cirka en månad gammal. Tyvärr så vaknade Zelda dem sista trettio minuterna jag ska börja åka iväg så hann knapp hålla i henne idag. Men mysig dag med dem var det verkligen. Jag har alltid det trevligt är jag umgås med Foki. Hon är verkligen en sjukt fin vän som jag kommit väldigt nära.
Sedan vi sju tiden drog jag till Tim då vi bestämde oss om att ses för att se en film "Call me by your name" tillsammans. Jag har ju dock sett den en gång tidigare men tycker filmen var bra så varför inte se den ytterligare en omgång till?!
Märkte dock att Tim var lite små kåt och gav mig små signaler att han vill. Jag lät dock bli att ta initiativ till något sex då jag på sistone har vart nere dagen efter jag haft sexuell umgänge med någon. Var dock absolut sjukt mysigt och bara ligga och skeda och små pratade lite under filmen. Jag var dock sjukt trött så jag slumrade till lite under filmen och höll nästan på att somna. Sov ju inte så mycket inatt.
 
Inser nu dock att jag bör somna nu.. Är så sjukt trött!! Ska upp halv åtta imorgon bitti, usch!!
 
Bye!
RSS 2.0