Göteborg

God eftermiddag!
 
Nu har jag varit här i fyra dagar! Direkt vi kom fram torsdagskvällen hann vi gå runt på stan en stund. När vi kom fram till hans mamma fick jag direkt en kram av henne vilket jag inte alls hade förväntat mig. Man föredrar ju kramar än handskakning. Åkte direkt efter och badade med hans bror och hans kompisar. Det var rätt mysigt faktiskt!
 
Fredag,
Hunnit fika på stan med hans bror, varit på middag på en Restuarang som heter Humm med Angelica och Didar på kvällen.
 
Träffat Elin (en kollega från Telia) på en solig parkhäng under lördagen.
Efter att har varit varit med Elin åkte vi och hämtade min kompis Jimmie (gammal klass kompis från Ksb) för att sedan åka till Angelica för lite Sushi och förfest. Senare mot kvällen kom Elin (vän från Luleå) och joinade oss, även Angelicas mamma och moster kom och överaskade oss.
Vi spelade ett spel som heter Headsup, en typ av charader spel. Sedan drog vi ungdomar ut på Gretas och dansade.
 
Jag blev lite bitter på Andreas då jag kände att han stötte bort mig under kvällen. Det var som om han inte ville bli sedd med mig. Jag hade förstått om vi var på en vanlig klubb och att han va obekväm bland folk men nu var vi på gayklubb och han betedde sig så mot mig gjorde mig ledsen. Så natten slutade med att vi grälade. Jag sa dock inte att det var det som var anledningen. Mer att jag vill inte vara med någon vars gömmer mig för allmänheten och att jag har fått nog av att träffa sånna killar. Han skyllde på att han precis kommit ur ett förhållande och att det tar tid för honom osv. Då kände jag lite så att, Då är man kanske inte redo för att vara exklusiva med någon annan om man fortfarande använder det som en anledning. Lite som att han fortfarande inte hade kommit över sitt ex. Han säger att han har det men det är lite svårt för mig att tro. Det tog mig flera år att bara komma över Kalle och jag kan helt ärligt säga att jag inte helt kommit över honom ännu. Sen så vet jag ju att vi alla är olika och det tar olika tid för alla att bearbeta känslor. Gillar inte att alltid följa hans intruktioner och att det alltid ska vara på hans vilkor. Så där känner jag lite att han få möta upp mig på halvvägs!
Vi lovade varandra att aldrig gå lägga oss sura på varandra så där försökte jag iaf hålla mitt ord. 
 
Söndag, morsdag:
Jag vaknade före dem andra och jag måste nog erkänna att jag fortfarande är ledsen över gårdagens situation. Jag är inte sur på honom men jag var ledsen. Jag vill känna att jag är nog och att han inte dömmer mig för den jag är och den personlighet jag har. Lite som att han skäms över hur jag är, typ iprincip allt jag gör kommenterar han mig för. Visst att han kan skämta om saker och ting men det kan blir lite för mycket att det ligger ju fortfarande sanning i de flesta skämt man skämtar om. Det blir ju till slut ett moln och när molnet blir för tungt så blir det till slut regn om ni fattar vad jag menar. Han bad iallafall om ursäkt och sa att det inte var medvetet. Och jag försöker ju så klart släppa det.
 
Vi åt frukost och skjutsade iväg Jimmie till Bussen till Borås därefter åkte och handlade blommor åt hans mamma då det var morsdag. Jag försökte ringa mamma hela morgonen men fick aldrig tag på henne. Eftersom hon är i Lule är det lite svårt att komma med blommor åt henne så jag swishade mamma hundra kronor så hon kan få köpa det blommor hon vill ha. Vi åkte sedan till hans mormor på ett hem och hälsade henne. Det bjöd på musik och grillat och pajer. Så himla fint mormor han har. Hon var så glad när hon såg Andreas och hans bror komma. Och hon verkade tycka om mig mig. Det fick mig att sakna mormor och morfar och pappa..
 
När vi kom hem så kollade vi lite serier och pratade lite med varandra. Jag vill ju kramas när vi sover medan han tycker det är jobbigt och varmt och att han får panik när det blir för varmt. Jag berättade för honom att det är nåt jag faktiskt behöver. Jag behöver känna mig trygg när jag går och lägger mig med någon och då kan man inte bara plötsligt ta ifrån mys känslan bara för att man ska sova och att det blir för varmt. Han säger han att han ska försöka ge mig det då det är viktigt för mig. Tycker det är gulligt sagt ändå. Inatt sov jag faktiskt super bra. Han var jätte mysig med mig.
 
Idag har han lagat pannkakor och skärt upp frukt och dukat så vi kunde sitta och kolla på serien 13 reasons why. Det var gulligt för engångskull då det alltid varit jag som fixade frukost när han har varit hos mig. Men bitter e jag på honom nu då han klagar på att jag e klängig (tjejsur).
 
Vi hade sex på första gången på tre dagar. För mig kändes det som det var evighter! Jag kan tycka att det är jobbig att det oftast är jag som tar initiativet till sex. Sen känns det som att jag är mer sugen än vad han är. Jag vill ju ha sex med honom konstant. Vi har dock varit igång helatiden så förstår ju att han är trött. För mig spelar det ju ingenroll oavsett hur trött jag är. Jag vill ju ändå! Måste vänta på att han ska ta initiativet men då känns det som att det kommer ta dagar till jag får mig nåt igen. Blääää varför ska man alltid vara så kåt!?
 
Tack å Hej!
 
 
 
 
 
RSS 2.0